Thursday, May 22, 2008

ojojoj

Nytt försök! hade skrivit jätte mycket men allt försvann, och jag kände på mig att jag borde ha kopierat texten innan.!
Ja dagen var ganska rolig idag. Började men en ganska rolig situation! Kom till lektionen idag, och skulle sätta mig på stolen men då bestämde sig Nathalie för att ta min stol, hon tänkte inte på att jag skulle sätta mig och jag förväntade mig inte att nån skulle dra bort stolen! Så ja, jag ramlade mitt i datasalen! Alla skratade men jag hörde inte för att jag skratade själv! Nu ham man lite ont!
Vi hade det där Sinbiz och det gick rätt bra. Vi lyckade gå med i vinst efter att vi sparkade halva ledningen och personal, så kan det bli när folk inte sköter sitt! Det var kul på slutet tycket jag, jag och Sandra lyckades på en vinst på nästan 10 mijl kr!
Sedan försökte vi plugga men det inte så jätte bra, det här kommer bli årets svåraste tenta! Det är oxå dags att byta och börja plugga till MF annars kommer det verkligen inte gå bra, är nervös eftersom jag ja har inga anteckningar! Det får bli att läsa alla samf. Få se, det får gå som det gå. Kollade tentor till höst och det är typ fem på samma vecka om jag vill!
Ja väl hemma så hjälpte jag Anna att packa, hon åker till Daniel till helgen, så jag hjälpe henne att välja olika outfit. Kommer ihåg hur kul det var och svårt när jag skulle åka till Linköping, man tänkte i evighet på vad man skulle ha på sig osv. Undrar om killar fattar hur länge vi tänker på det!? Kul kul och kommer ihåg att varje gång jag kom så undrade Johan och jag skulle flytta dit för att jag hade alltid så mkt med mig! :)
Ja själv försökte jag packa då jag åker hem och upptäcket att jag måste handla in nya kläder inför sommar, det här går inte! Få se bara när jag ska hinna det!
Imornska vi iaf gå på stan och shoppa då Anna måste köpa en ny outfit och pyjammas. Vill oxå ha det men det är inge kul om man inte har nån att visa det till. Inte alls lika kul!
Jag och Anna pratade lite om uniform och hur het det kan vara med killar med uniform! hehe och killar med kavaj och fin byxor! ojojoj het het het! "Skratta" "minne" Ja killar ska vara styligt, precis som många vill att vi ska vara det, vänta bara tills jag har pengar då kommer jag byta lite stil! hade jag haft pengar nu hade jag nog byt till lite med "ekonomstil" heheh passar mig nog!
Ja till helg blir det inge campus fest, missar det iår med, men förra året vet jag inte vad som hände, missade totalt, åkte till Linköping, var säkert bra det med, men jag fattar inte att jag vara mssade det! hehe men iår måste jag åka hem. Det kommer bli en lugn helg, jobbigt tror jag med. Jag vet inte riktig hur jag ska reagera. Det är nu man hade velat ha nån som man ja luta sig mot och bara gråta. Få lite apnik ibland, och det kommer bara bli värre. Känns tungt, jobbigt och ensamt.
Ja det ver det, fick nog med allt denna gång med.
P.S Lycka till på tentan imorn. och Jossan krya på dig!
Kram

2 comments:

Anonymous said...

vilken klant du är :D

& duu har du inte lite sån stil redan? med kavaj å jeans, skorta osv. eller har du slutat med dom kläderna?

nika said...

ju jag hade det, men nu är det en mer "ledig" stil hehe men har kvar kvajen! ;)