Friday, May 09, 2008

Vilken vecka!

Snabbt blir det här, kl är 00.06 jag har tenta imorn och måste sova!
Vad har hänt ju en hel del! Måndags var det en givande dag kan man säga eller inte, jag vet inte vad jag ska säga, men jag fick höra en hel del saker som jag kanske behövde höra för att komma vidare, och det hoppas jag, jag kan göra nu. men men lämnar det för stunden, tisdag så var det spring spring hela dagen, på stan och tenta pluggade, sen spanska. Men i tisdags ringde mamma och berättade att hon var på sjukhuset, det ser inte bra ut och jag vet inte riktigt vad det innebär, jag vet bara att om det händer nåt, vet jag inte hur jag kommer klara det. Jag hoppas på det bästa men man vet aldrig.
Onsdag satt vi i skolan 18 timmar, japp gick hem kl 02,00 på natten, kul va? nej var helt slut, och efter allt som händer blir det inget lättare.
Idag satt vi i skolan till 11 och pluggade, nu försöker jag packa för att imorn åker jag hem. Och jag längtar hem....

jajaja får skriva mer en annan dag, det är så detser ut just nu iaf, jag har tom glömt att äta dessa senaste dagar....hur länge kan man hålla på så här??

See ya

No comments: