Monday, May 05, 2008

Tomt...

Idag har det varit en jobbig dag, när jag vaknade visst jag att det inte skulle bli bra.
Läkarbesök först, och det gick inte som jag hade förväntat men men det fixar sig väl, sedan skolan för att plugga ja men det blev inte mkt gjort, en föreläsning som var värdelös så jag gick hem stället.
Väll hemma ringde jag samtalet som jag hade oroat mig för. Jag var nervös skakade och var ledsen samtidigt, allt på en gång. Jag vet inte, om jag ska vara ärligt vad jag ska känna, ena stunden så tänker jag -"Ja men ok, du vet vad du har gjort och du vet att det var bra, dags att gå vidare" Andra stunde -" Va fan varför blev det så här!? Det var inte så du ville det skulle sluta, du var beredd att ge allt!" Och så går mina tankar, jag försöker sansa mig men det är bara så svårt. Det blir nog bra brukar nån säga, ja det kanske blir bra, eller så blir det inte bättre än så.
Jag har en vecka framför mig fullt av plugga men som det är nu orkar jag inte, men jag måste, två tentor på fredag och jag måste bestäma mig för vilket jag ska göra! Det ena där han är snäll oc ger P för allt man gör eller det andra som jag har redan gjort två ggr?!! I vilket fall måste jag plugga! Och det ska jag börja imorn, det kommer bli kort om tid men det får gå som det går.
Idag fick jag svar från VHS, plugg till sommar blir det med, men men det kommer inte bli så svårt och då får jag tid att plugga det som ligger efter så kanske jag lyckas med alla tentor redan innan nästa termin börjar! Det skulle vara underbart. Eftersom jag kommer bo det mesta av tiden hemma o få fullt csn kommer jag ha lite pengar över, så funderar på att göra nåt kul! Eller spara till Brasilien och ha riktig kul där!
Längtar till fredag för då åker jag hem direkt efter tenta, och på måndag åker jag och mamma till Oslo, det kommer bli så skönt få tre dagar ledig från allt! Jag kommer njuta av varenda minut! Sova på hotell och käka hotell frukost! Kan det bli bättre än så! Tror inte det, ju kanske nån som ger mig massage och en bubbelpool!
Lite trött på livet i korridoren just nu, ännu en anledning till att jag längtar att komma bort och att det blir sommar.
Jag detvar en del idag, men det är skönt att få ut lite....Är besviken på några människor just nu och jag vet inte om sker medvetet eller inte, jag hoppas att det inte blir som förra gången....
Nu ska jag nog pyssla med annat....Glöm ej att se mina länkar och svara på min fråga! Den här blogg kommer bli kul! hehehe
Lycka till i framtiden och hoppas du är lycklig!

No comments: