Monday, November 17, 2008

Krossad...

Jag lät mig luras av din charm igen, jag lät mitt hjärta tala, jag lät mina känslor för dig växa och återigen ödet skills oss åt.

Förra vecka var jag i Jönköping och det var jätte trevligt där, vi var och käkade festade och tog det lugnt på söndagen. När jag åkte fick jag en känsla på att det skulle vara sista gången på länge vi skulle ses och så blir det nog. Jag gjorde allt för att vinna ditt hjärta men det var inte tillräckligt, vara snällaste person du vet och göra vad som helst för dig räckte inte. Kemi fanns inte där nog för dig och det finns inget jag kan göra åt saken. Och det ironiska med det hela är att det var precis för 4 år sedan jag berättade för dig och Johan nu var det din tur. Jag har inte rätt att vara arg men jag kan inte ljuga och säger att jag inte är det iaf. Är mest ledssen för att det inte blev mer...Jag trodde vi skulle åka till Spanien och se Real Madrid spela?! Eller se Brasilien live i Göteborg/Stockholm. Vem ska jag ringa och tjata med nu? Vem ska göra mig skratta när jag känner att världen suger? Återigen skills vi åt men du kommer finnas i ett hörn av mitt hjärta nog för alltid.

Ja och ihelgen var jag i Kalmar och hälsade Flavio, Marina och Hoa. Det var jag, mamma, André och Marcelo som åkte. Bilresan gick jätte bra, Marcelo var så snäll och sov hela tiden. På torsdagen hände inte mkt var iväg köpte mat och Marinas present. Hon fick ett kök av mig! :) Sedan fredag fyllde hon år så vi var hemma fixade tårta, brigadeiro och firade henne hela dagen. Lördag blev det utflykte till en park med djur ni vet som man kan klappa och så. Och lunch på stan. Söndag tog vi det lugnt och packade bilen. Hem resan gick bra med. Sov i Kga och åkte direkt till jobbet idag. Är jätte trött på åka nu!!!!!!!!!! Ja det var trevligt men jag tröttnar fort på familj semester nu. Det är för många viljor! Men det var mysigt, Flavio lärde mig och stjärnor och jag seglade till Indien med André.

Den här vecka kommer bli jobbigt, det är mycket på jobb men som tur är jobbar jag eftermiddag, vilket kan vara väldigt jobbigt eftersom vi har fullt hela veckan men då ringer det inte lika mycket! Och trött på att svara i den telefon! Men det är bra att jag jobbar så jag kan tänka på andra saker kommer däremot inte hinna simma som jag hade planerat men det får nog bli promenader och simma idag och fredag kanske. Jobba sedan lördag....ufff

Känns tråkigt just nu och är nog mer ledsen än vad jag igentligen känner efter. Men livet är så orättviss och jag har sagt hela tiden att kärleken suger!

XXX
Nic

No comments: