Saturday, November 01, 2008

Home...

Om folk kan bli rödhåriga, grönhåriga och mörkhåriga, varför kan jag inte bli blond?

I helgen är jag hemma. Blir en lugn helg. Känner mig jätte trött efter den här vecka. Inte kul både jobba och plugga till en tenta. Samtidigt veta att man har en del andra saker att göra förutom det som oxå har med skolan att göra.

Idag var brorsan här med familjen, vi käkade mat och var på loppis. Stora årets loppis, men det fanns inte ett skit ller det var det enda som fanns!. Alltid trevlig ha de här! Marcelo pratar som bara den och vi tittade på Mamma mu trailler. Hade varit kul se den på bio med honom.

Imorn ska jag sitta hemma hela dagen och plugga. Ska göra praktik uppgiften som skulle ha varit klart för en månad sen. :(


Måndag är det D-dagen och jag ska oxå träffa Kicki och My på stan hoppas jag.

Ja glad hallowen till er alla!




No comments: