Saturday, November 08, 2008

Ljusare tider!

Känslan jag har haft i kroppen den här vecka har varit det bästa på länge. Känns som att det jobbigaste är över och nu kan allt bara gå bra. Jag tror på detta och så kommer det att bli.!

Ja som sagt saker och ting är det bättre just nu. Mamma var hos läkaren i måndags och det bli inge mer behandlingar. Först fattade jag ingeting eftersom mamma har inte mått så bra men läkaren har sagt att det tar sin tid och det är bara vänta. Det var som en sten släppte från mig när hon sa det. Jag har haft panik över det här men nu verkar som att kan bli bra igen. Visst det kommer ta tid men tid har vi! Vi har all tid i världen.

Nu kan jag drömma mig bort igen, jag hade släppt lite grann tankarna på att åka till Brasilien eftersom jag visste inte hur mamma skulle ha det men nu vågar jag drömma mig bort dit och börja planera igen. Längtar!

Igår ringde jag Nihal för att kolla om hon hade fått barn men det är 10 dagar kvar. Jag sakna henne jätte mycket och önskar ibland att vi kunbde gå tillbaka i tiden och leva som vi gjorde. Gud va vi gjorde!!! På bussen till Jönköping kom det upp en del minne från våra tid! haha som skövde! hahahahahaha Det var tider det! Men nu är hon mamma och väntar på sitt andra barn, medans jag...haha jag fortsätter nästan att leva som förr, känns lite så iaf när jag är här. Känns som att jag har gått tillbaka i tiden fast är äldre nu. Konstiga tankar.....

Sitter i Jönköping just nu och hälsar på Jinan. Det var nästan 5 år jag var här. Gud va tiden går.


Nä dags för att göra mig i ordning.

XXX
Nicole

No comments: