Monday, November 24, 2008

Ny vecka


Måndag då igen...Fast eftersom jag har jobbat hela helgen känns inte så hemsk som vanligt.

Idag tog jag steget, tog och ringde honom. Tänkte ett tag på det och nu är det gjort. Varför vet jag inte. Jag är sån och kommer alltid att vara. Vill inte vara osams med nån och bryr mig om alla. Men hade nog klarat mig utan den samtal iaf eftersom det var lika kall som kylan utanför huset. Jag gjorde det och nu kan jag sluta tänka på det.

Har gjort en budget för månaden och just nu ser det okey ut bara om jag hinner få bostadsbidrag för december annars blir det kris!

Jag försöker sätta ordning på livet men det är inte lätt alltså. Försöker hinna med både plugg, vikten och jobbet och det enda som inte ballar ur är jobbet. Om det är bra vet jag inte vill hinna med alla delar i livet. Jajaja jag vet att jag säger jämt att jag inte hinner med allt, lite lat är jag nog och kan lägga upp ett schemma, men idag har jag t.ex försökt ringa till de olika ställe och fixa, budget är gjord...det som fattas är städa lite här hemma och plugga lite. Har två rapporter, ett arbete att börja på och portuguisiska att läsa. Trodde det skulle bli soft med praktik men det är mig fan inte. Tentor ska jag hinna med oxå men det är inte lätt! Få se vilka tentor jag gör nu innan jul, nån måste jag göra och jag tror att det blir extern!!! uf

Sitter i telefon kö på försäkringskassa, gud va sega de är! Idag är det cityakuten! Jippi. Efter att ha pratat med de ska jag fixa här hemma och se om jag hinner börja med nån rapport eller arbetet. Så det var klart och jag får bostadsbidrag den här och nästa månad med! Jippi!!!

Dags att fixa!
Bilden jag tog häromdan. Så nöjd med inköpte av min nya mössa! hihi

XXX

Nic

No comments: