Wednesday, November 19, 2008

Ännu en dag...

Jag var redo att gå emot min familj. Jag var redo att bevisa att när det gäller kärlek är vi alla lika. Men det är nog inte så iaf.

Gick och la mig igår väldigt förbannad utan att veta vad jag skulle säga eller tänka. Men det finns fortfarande igent att göra åt saken. Det är bara så.


Sånt är livet du har rätt.
Men hur många gånger
ska jag låta mig luras,
av din charm?

Hur många gånger
ska jag vara dum
och tro att du gillar mig
mer än som den snällast i världen?

Hur många gånger
ska jag såra mig själv?
eller låta dig såra mig?

Jobbat idag kom hem lite tidigare än igår vilket var skönt. Lugnt dag på jobbet trots att vi har fullt och massor med fulla gubbar på hotellet. Slappa gå upp till relaxen iaf! hahah Stackars Jennie!
Imorn ska jag till VV sedan skolan sedan jobba igen!! Låter som en spännande dag?! Vi får la se!

Hoppas det blir BMB på fredag iaf, så lie kul kan det bli, kanske vinner lite pengar med, vem vet! nä dags att avsluta för idag.

XXX
Nic

No comments: