Wednesday, November 26, 2008

Sjuk igen!

Åteigen är man halv sjuk, ont i halsen och täpt i näsan men det är inte så konstigt när det är typ 15 grader på jobbet!

Bara en dag kvar då har jag jobbat 11 dagar i sträck sen tar jag ledig och åker hem till karlskoga. 1 advent på söndag det blir väl att ta en runda på stan. Trodde det skulle vara skönt komma hem men nu vet jag inte längre. Hoppas det blir en lugn helg iaf så jag hinner plugga lite.

Jag har funderat sedan igår på en sak, varför blir det så att så fort man har en pojkvän eller flickvän så behöver man inte sina vänner lika mycket, man ringer inte längre, man planerar inget ihop längre man bara glömmer sina vänner, varför? Var jag sån när jag var med Johan?
Känns lite tråkigt faktiskt att det är så men det känns väl så för att jag är singel. Det är nog bara jag som behöver mina vänner...äsch klarar mig sj rätt så bra! Fast det är tråkigt!

Idag köpte jag första julklapp! Jippi och det var till Marcelo. har en budget på 600 kr till julklappar just nu, vet att det inte kommer hålla men vi börjar så, så får vi se vart jag slutar!

Nu måste jag packa så att jag kan åka hem imorn! Hata packa och hata gå upp tidigt!

XXX
Nic

No comments: