Sunday, November 02, 2008

När jag vaknade...

Idag när jag vaknade tänkte jag....
*vaknar* vart är jag?
humm hemma jag....
...inge vid min sida...
sakna vakna och ha nån här
öppna ögonen och inte se nån som ler
inte höra, "Go moron älskling"
inge att pussas och kramas
Det är kallt...
*kollar mobilen*
Inge sms heller...
inge som skriver "godmorgon gumman
hoppas du har sovit gott"
Saknar små saker i livet som gör
att man mår så mycket bättre.
Ja det är väl bara att gå upp och fortsätta!
------------------------------------------------------------------------------
Solen skinner och jag har nu varit hemma och pluggat, har gjort det mesta som jag hade att göra det är bara nån uppgift kvar men jag fattar inte rikitg vad han vill att jag ska göra.

Varit på konsum där jag tvingade mamma följa med. Jag fattar inte, verkar som att hon mår sämre när jag hemma, när jag ringer berättar att hon har varit ute och gjort det och det men när jag är hemma sitter hon bara och tittar på tv. Äter gör hon bara det hon känner för när hon känner för. Om kon kan äta en bit kaka borde hon kunde äta två bitar? förstår inte. Tycker hon borde tvinga sig till mer.
Tycker just nu att hon går bara och tycker synd om sig själv, kanske är det så just nu för att hon vet att hon ska til USÖ imorn? Hur kan det ha blivit värre än när jag va hemma sist?!
Jag är arg och trött, känner att jag vet inte vad jag ska göra. Att bara finnas räcker inte längre.
Halva söndag gått....

No comments: