Thursday, November 27, 2008

Son vanligt storm!

Back in towm! Och som vanligt är det storm i Karlskoga! Herregud, alltid dåligt väder här tycker jag!

Ja väll hemma är det alla sjuka. Angelica ligger halva tiden på sjukhuset och andra halva jobbar hon och mamma mår inte heller så bra. Underbart vara hemma!

Imorn ska det städas och pysslas, ser inte fram emot städa men det kommer kännas skönt när det är väl gjort. Jag vill göra en pepparkakoshus, baka lussebullar och göra en krans. Vad jag hinner med vet jag inte. Hade tänkte lägga tid på att plugga med den här helg.

Känner mig ganska så sjuk, väldigt täpt i näsan och svårt att andas men hoppas det går över snart!

Kicki, tänkte på det, kanske du kan födda ihelgen så kan jag se bebisen innan jag åker tillbaka till K-stad.?? Det vore nåt!

Oh inge klocka som ringer imorn! SKÖNT!!!!!!!!!!!!

Take care

XXX
Nic

1 comment:

Anonymous said...

haha gumman ja de vore nått! men de verkar inte bli som jag vill :(